Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) w dniu 17 grudnia 2013 r. ogłosiła II edycję konkursu "Pracodawca Jutra".
Konkurs organizowany jest w ramach projektu systemowego PARP „Biznes dla edukacji”, Poddziałanie 2.1.3 PO KL, realizowanego w partnerstwie z Polskim Stowarzyszeniem Zarządzania Kadrami. Celem Konkursu jest wyróżnienie pracodawców, którzy z sukcesem realizują przedsięwzięcia o charakterze edukacyjnym skierowane do osób przygotowujących się do wejścia na rynek pracy. Do udziału w konkursie zaproszeni są przedsiebiorcy prowadzący działalność i mający siedzibę na terenie RP, realizujący ciekawe inicjatywy i mogący się pochwalić najbardziej przemyślanymi działaniami z obszaru employer brandingu, których adresatem są uczniowie, studenci lub absolwenci.
Employer Branding (EB, ang. budowanie wizerunku pracodawcy) to działania firmy mające na celu budowanie jej wizerunku "pracodawcy z wyboru" w której obecni i potencjalni pracownicy dostrzegają atrakcyjne środowisko dla rozwoju swojej kariery.
Pracodawcy ubiegający się o wyróżnienie w konkursie muszą wykazać, że podejmowane przez nich działania mają charakter kompleksowy, zostały przygotowane w sposób przemyślany, a udział w nich faktycznie przyczynia się do zwiększenia kompetencji młodych osób w określonym obszarze.
Wszelkie informacje niezbędne do prawidłowego wypełnienia zgłoszenia można uzyskać pod nr tel.: 22 432 85 08
oraz mailowo: bde@parp.gov.pl.
Formularz zgłoszeniowy należy przesłać drogą elektroniczną w terminie do dnia 5 marca 2014 r., do godz. 23.59.
Zgłoszenia, które zostaną przesłane elektronicznie po wyznaczonym terminie nie będą rozpatrywane.
Po przesłaniu zgłoszenia elektronicznie należy je wydrukować, podpisać i przesłać w wersji papierowej na adres:
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości ul. Pańska 81/83, 00-834 Warszawa, z dopiskiem na kopercie „II edycja konkursu Pracodawca Jutra”.
Oryginał zgłoszenia może zostać złożony w PARP po dniu 5 marca 2014 r., pod warunkiem że jego wersja elektroniczna została przesłana na adres projektu w wyznaczonym terminie.
Firmy biorące udział w konkursie „Pracodawca Jutra” otrzymają szeroki pakiet korzyści. Dla wszystkich pracodawców wyróżnionych w Konkursie przewidziano następujące nagrody:
- dyplom i statuetkę „Pracodawca Jutra” oraz możliwość posługiwania się przez pracodawcę logotypem „Pracodawca Jutra” na materiałach reklamowych i wizerunkowych przez rok od daty przyznania wyróżnienia;
- promocję przedstawionych dobrych praktyk w ramach działań komunikacyjnych i PR zaplanowanych w projekcie „Biznes dla edukacji”; propagowanie rozwiązań stosowanych przez przedsiębiorstwa mających na celu zmniejszenie problemu niedopasowania kompetencji oraz niedostosowania kierunków kształcenia do potrzeb pracodawców;
- promocję firm jako organizacji realizujących działania wpisujące się w koncepcję społecznej odpowiedzialności biznesu;
- uczestnictwo w uroczystej Gali, na której ogłoszone zostaną nagrodzone firmy, z udziałem szacownego grona osób wchodzących w skład Kapituły Konkursu: przedstawicieli instytucji, uczelni, firm oraz mediów.